Drukpresja logo

Jak artykuły reklamowe wpływają na budowanie wizerunku firmy?

reklama firmy na torbie ekologicznej

Budowanie wizerunku firmy to długotrwały proces i trudno jest uniknąć w nim kosztów. Możemy jednak tak zaplanować działania, aby jak najmniejszym wkładem finansowym uzyskać jak najlepszy efekt. I tutaj z pomocą przychodzą nam artykuły reklamowe. Chociaż wielu przedsiębiorców kojarzy je jako drobiazg, w rzeczywistości są bardzo silnym narzędziem w strategii kreowania wizerunku firmy. Dlaczego? Jak artykuły reklamowe wpływają na budowie pozytywnego wizerunku marki? Zobacz najważniejsze argumenty.

Niski koszt, ogromny potencjał

Gadżety reklamowe to sprawdzony sposób zwrócenia na swoją firmę uwagi potencjalnego klienta. Pomagają wzmocnić wizerunek marki lub go zbudować, jeśli dopiero wchodzimy na rynek bądź Klient nie poznał wcześniej naszej firmy. Potwierdza to m.in. światowej sławy ekspert Philip Kotler w publikacji „Marketing” (Poznań 2011, s. 618), pisząc, że gadżety reklamowe to użyteczne przedmioty, które są tanie w wytworzeniu, ale posiadające ogromny potencjał dla budowania wizerunku marki i zwiększania zysków. Dystrybucja artykułów reklamowych wśród przyszłej docelowej grupy Klientów pełni, jak zaznacza Kotler, funkcje kreacyjne. Oznacza to, że w umysłach odbiorców kreujemy pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. To nie jedyne zalety korzystania z gadżetów reklamowych w kontekście budowania pozytywnego PR naszej marki.

Artykuły reklamowe przyspieszają budowanie relacji z Klientem

Korzystając z artykułów reklamowych, możemy znacznie skrócić dystans między naszą firmą a Klientem, co przekłada się pośrednio na większe zyski. Oferując gadżet, zyskujemy pretekst do rozmowy z Klientem i poświęcamy finalnie mniej czasu na tworzenie z nim relacji. Miły upominek zaproponowany na wstępie rozmowy z pewnością nikogo nie urazi – warto więc to wykorzystać. A ze względu na to, że nawiązanie relacji z Klientem będzie wymagało mniej czasu po wręczeniu upominku, możemy bardziej skupić się na jego potrzebach, co także wpłynie korzystnie na odbiór marki.

Gadżety wpływają na to, jak Klienci postrzegają firmę

Wybór gadżetów reklamowych jest obecnie naprawdę szeroki, dzięki czemu możemy doskonale dopasować charakter upominku do tego, jaki wizerunek chcemy zbudować w oczach naszych Klientów. Jeśli np. wręczamy dobrej jakości, solidny, starannie wykonany gadżet, informujemy, że nasza usługa czy produkty również takie są. W tej sytuacji stajemy się marką Premium w oczach Klientów.

Upominkiem reklamowym możemy także wskazać na charakter naszej działalności lub na idee, jakie wyznajemy. Jeśli przykładowo dbamy o środowisko naturalne, pokażmy to poprzez torby ekologiczne czy notatniki. Może to również przyciągnąć nowych Klientów, którzy wyznają podobne wartości, a wcześniej nie zwróciliśmy ich uwagi.

Istotne jest jednak, aby gadżet był zgodny z potrzebami naszych Klientów. Jeśli oferujemy upominek osobie starszej, raczej nie powinien być to pendrive, a długopis. Z kolei gdy grupą docelową jest młodzież, sprawdzi się stylowa torba bawełniana lub koszulka z nadrukiem. Pamiętajmy, że dostosowując artykuł reklamowy do Klienta, budujemy przekonanie, że zależy nam na jego potrzebach i jest dla nas istotny. Tym samym wzmacniamy w nim pozytywny obraz naszej marki.

Poszerzamy krąg osób świadomych istnienia naszej marki

Wręczanie Klientom artykułów reklamowych sprawia, że stają się oni niejako „reklamą” naszej firmy – zwłaszcza, jeśli jest to upominek praktyczny i estetyczny. Klient używający naszego gadżetu z logo sprawia, że osoby trzecie przebywające w jego otoczeniu poznają markę i się z nią oswajają. Tym sposobem krąg osób świadomych istnienia marki naturalnie się powiększa. Wystarczy, że zaproponujemy naszym Klientom takie gadżety, jak kubki, torby jutowe na zakupy, długopis – to artykuły, którymi można posługiwać się na co dzień. Istotne jest, aby były to gadżety starannie wykonane, ponieważ jakość upominku świadczy o jakości wykonywanych przez nas usług czy sprzedawanych produktów.

Artykuły reklamowe poprawiają samopoczucie Klienta i jego stosunek do firmy

Wręczając Klientowi upominek, nawet drobny, dbamy o jego dobre samopoczucie. Budujemy w nim przekonanie, że jest dla nas wyjątkowy i ważny – szczególnie jeśli upominek wręczamy w obecności osób trzecich. Rezultatem tego zabiegu jest wywołanie w odbiorcy pozytywnych skojarzeń z firmą i produktami lub usługami przez nią oferowanymi. Dodatkowo, dostarczając miłych wrażeń, poprawiamy Klientowi nastrój, a wtedy będzie on bardziej skory do zakupu. Kto nie lubi być obdarowywany i czuć się wyjątkowo? Naturalnie tworzymy tym samym pozytywne skojarzenia Klienta z naszą marką, co bez wątpienia zwiększa szanse na zakup. Z tego też względu artykuły reklamowe świetnie sprawdzają się zarówno w przypadku budowania wizerunku marki od podstaw, jak i wzmacniania go w oczach Klientów, którzy już wiedzą o istnieniu firmy. Z pewnością warto uwzględniać artykuły reklamowe na każdym etapie działań związanych z budowaniem wizerunku marki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nasi klienci

Polski Związek Niewidomych

„Podziękowania za nieodpłatną pomoc w postaci torebek na rzecz Polskiego Związku Niewidomych”

Antykwariat Numizmatyczny

„W pełni profesjonalna obsługa sprawia, że współpraca z firmą to sama przyjemność. Polecamy”

Zespół Szkół

„Dziękujemy serdecznie za nieodpłatne przekazanie toreb dla naszych podopiecznych”

CO WYRÓŻNIA NASZĄ FIRMĘ?

Doświadczenie

Lata obecności na rynku dały nam bezcenne doświadczenie, z którego możesz skorzystać.

Szybki termin realizacji

Nadruki gotowe nawet w 48 godzin! Niemożliwe? Zadzwoń.

Wysoka jakość toreb i nadruków

Wiemy co oferuje nasza konkurencja. Dlatego dbamy o wysoką jakość naszych produktów.

Atrakcyjne ceny

U nas możesz być pewien najlepszej relacji ceny do jakości produktów.

Jak złożyć zamówienie

Przede wszystkim skontaktuj się z nami. Następnie sam lub z naszą pomocą musisz przygotować projekt nadruku na torby ekologiczne w formacie *.cdr. Pamiętaj, że Twój produkt może być unikalny - ważne aby już na początku pomyśleć o tym!

Zanim przystąpimy do druku przygotujemy dla Ciebie wizualizację. Po zaakceptowaniu jej przystąpimy do realizacji zlecenia. Gotowe torby ekologiczne dostarczymy pod Twoje drzwi.

Zwiększ rozpoznawalność swojej marki i wybierz torby z nadrukiem od firmy Drukpresja. Zapraszamy!

Nowa, modna ekotorba
Foliówki odchodzą do lamusa! Nadszedł czas eko toreb. Wzmocnione, bezpieczne, atrakcyjne! Nowe możliwości reklamy, modny gadżet promujący TWOJĄ firmę. Zadzwoń do nas, zobacz jak ogromne mamy możliwości!
Odwiedź nas na Facebooku
Dane kontaktowe

DRUKPRESJA
ul. Na Polach 5
31-344 Kraków

tel. +48 505 085 505

e-mail:
biuro@torebki-ekologiczne.pl
max-druk@wp.pl

Torby ekologiczne, torby reklamowe, bawełniane oraz papierowe z możliwością dodania własnego nadruku | Torebki-Ekologiczne.pl © 2024

Zadzwoń od nas:
+48 508 069 444
+48 505 085 505